Nyt on minunkin kirjoitus matkalla avaruudessa, joten laitetaan uusi. Siis:

Olen saanut valmiiksi kolmannen syto-myssyn. Jes... Malli oli lopultakin helppo, kun olin tehnyt samalla sukkia.
3 o,2 n 2 krs.
siirretään vas. puikolta 3 s oikealle, vedetään ensimmäinen kahden muun yli, siirretään takaisin vas. puikolle ja kudotaan 1 o, lk,1 o, 2 nurin ja toistetaan.
3 o, 2 n 2 krs.

Olen väsännyt myös pientä askartelua vaikka ystävänpäiväksi. Sydän on Eijan blogista. Minulla oli vain valkoista huopaa, joten neulahuovutin punaisen sydämen molemmilla puolille. Rusetti on miehen tekemä haarukalla. Pussukan sisälle voi laittaa muutaman karkin. Vihreä kori on tehty tapetista. Minulla on tapettikirjoja aika paljon. Ohje oli jonkun blogissa, mutta enhän minä enää sitä löytänyt, joten tämä piti tehdä "omasta päästä". Liimakin on sellainen, joka ei kuivu värittömäksi vaan jää hyvin valkoiseksi, joten ei pitäisi sotata!!! Toisaalta täytyy jättää vähän parantamisen varaakin.

Koriin voi taas laittaa karkkeja, suklaa on minun mieleeni, mutta toki muukin käy.

Iloista viikonloppua kaikille!