Sain joitakin päiviä sitten tälläisen tunnustuksen täältä:http://mummonmussukat.vuodatus.net

Tehtävänä 1)Kerro linkin kera, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2)Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3)Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle.

Tässä faktaa minusta:

1) Olen keskisuomalainen, joka on kiertänyt Lapin kautta Savoon.

2) Sieluni lepää kaikessa kauniissa. ja vältän kaikkia ristoriitoja.

3 )Minulla on 4 tyttölasta ja 4 lastenlasta, joista yksi on poika.

4) Olen täysi tumpelo kaikissa tekniikanlajeissa. (mm. en osannut siirtää tätä juttua Hilkan sivuilta )

5)Pidän vapaaehtoistyöstä, tekisin sitä paljon, jos olisin paremmassa kunnossa(tekosyy???)

6) Osaan melkein kaikkea käsillätehtävää vähän, en juuri mitään hyvin.

7) Olen huumorintajuinen, harmaa hiirulainen ulkonäöltä. (nyt tiedätte morjestaa)

Nyt pitäisi vielä jakaa tämä award (minun piti katsoa englannin sanakirjasta, mitä sana award ja random tarkoittavat)
Sovitaanko, että kaikki, jotka haluavat, voivat tämän ottaa itselleen.